Tema: Re: Huawei Honor 6 blogis ?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-08-19 10:53:57
po ranka guli db p8. nu blin, visai jis man patinka, ir interfaisas tas
huawei'inis toks simple, bet visai malonus. ismoko huawei regelius gamint.
cia darbe daug kam supirko eilinio upgraido metu p8lite, tai visi dziaugiasi
ir patenkinti, nu ir tikrai, palyginus koks hame hw, skraido nesveikai. mano
nexus4 yra stabdziu stabdis palyginus.

"Dainiushas"  wrote in message news:mr1ba0$30c$1@trimpas.omnitel.net...

na batareikė didelė, pagal
http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6461#show turėtų būt