Tema: Re: Žadintuvas + kalendorius...
Autorius: Exo
Data: 2015-08-19 09:31:39
Būtent, blemba svarbiausia kad viskas yra, guli telefone tik pasiimt išmokyt reikia...

Exo

"skaitytojas"  wrote in message news:mqvdqt$ehr$1@trimpas.omnitel.net...

a jo, cia tiksliai geras navarotas butu. Nes kaip uzp.. per valstybine
svente keltis kokia 6val. isjungti mobilkes-zadintuvo. Aisku,
dazniausiai issijungi is anskto, nes atsimeni, kad taip bus, bet kai
tokia galybe zmoniu naudoja telefona, kaip zadintuva, tai jau senai
galejo buti padaryta.