Tema: Re: iTunes backup. Kaip nesikeikti ???!!!!!111%&#$&#$^#%^
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-03 03:19:07
Geras pavyzdys, kai automatika sucks. Daznai tinginciam galvot bei pajudint
pirsta siuolaikiniam vartotojui ji padeda, bet as is praktikos issiugdes
iproti pasikliaut savim ir tik savim - svarbus duomenys kopijuojami grieztai
rankiniu budu, o visokie tokie pilni automatiniai ar pusiau automatiniai
backupai gali buti naudojami tik kaip papildoma priemone (is serijos
pamegint galima, bet jei ka, zinau kas ir kur pas mane saugiai padeta :-)).
Nu bet cia siaip pasvarstymai, siuo konkreciu atveju nebent uzuojauta
pareikst galima...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/