Tema: Re: mikro sd
Autorius: EDWARD
Data: 2015-06-22 23:08:33
As savo z1c emiau SanDisk Extreme SDXC UHS-I 64GB, kad ramiai galeciau
filmuot FullHD tiesiai i ja. Svarbu korteles irasymo greitis, nes kitaip
su kokia lieva tik kancia bus arba nieko nebus. :)

Sitokia rodos:
http://www.kilobaitas.lt/FLASH_atmintines_(korteles)/Sandisk/SanDisk_Extreme_micro_SDXC_Car/SDSDQX-064G-U46A/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_645&ID=505885

Dar ziurint ka telefas gali (gal 4K filmuoja) :) , tai jauciu greitesnes
reiks :)