Tema: Re: uz*****so S5 pranesimas
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-17 20:04:01
Nu toks cia ir absurdas - norint pakoreguot sistemos elgesi reikia koreguot
sisteminius failus, tai realybej daroma nuo visiskai rankinio kazkokiu
skaiciuku kaitaliojimo iki pasinaudojimo kazkieno parasytais softukais,
kurie ta reikala daugiau ar maziau automatizuoja.
O siaip tai nx Samsunga su ju telefonais ir visokiais gasdinimais ir
perspejimais, labiau sugebancio sukomplikuot softine telefonu dali gamintojo
tikriausiai nera.

Beje, o siuo atveju pas tave su tuo dangteliu tikrai viskas OK - orginalus,
uzdetas kaip priklauso? Nes su S5 pranesimais nesusidures (uzteko man
kazkada S4 mini, kad uzdet riebu kryziu ant sito gamintojo, ale ten tokio
reikalo apie dangtelius nebuvo), bet teoriskai jis lyg ir neturetu
"profilaktiskai" sokinet, gal i servisa reiketu kreiptis?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/