Tema: Re: Q: sync'as
Autorius: ejs
Data: 2015-06-15 13:38:20
2015-06-15 12:55, spakainas rašė:
> Tai jei jau taip, tai tada reikia kokį ultrabooką imt - suksis normalios
> programos, kuriose ir pamatuot galėsi ir paredaguot.

Redaguojama Revit'e, atsisėdus būdelėj prie didžiojo brolio.
Matuot nereikia, nes visi svarbūs matmenys yra PDF'e.

Poreikis - tiesiog pažiūrėti kas užduota brėžiniuose ir atsakyti į
'galima-negalima' klausimus.

> Nors čia tik mano nuomonė, kai rasi sprendimą - būtinai parašyk ar
> pasiteisino planšetė objekte.

Kol kas panašu kad FreeFileSync atlieka tai ko reikia.

Man - pasiteisino. Mažiau atidėtų klausimų, esant norui galima
pasileisti Teklos Field3D ir pasitikrinti kompleksinį sprendimą.
Tik aišku IFC reikia aktualius pasiruošti.
--
ejs