Tema: Re: iOS9 !!!111!vienas! Kur ovacijos ir aptarimai?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-06-11 15:19:26
Yra visai naujų savybių. Yra ir esamų patobulinimo. Iš revoliucinių savybių:
splitview, multitascking, car cockpit ir pan.. Visa kita - patobulinimai
esamų app.
http://www.apple.com/ios/ios9-preview/

Labiausiai patiko:
Move to iOS from Android. Easily.

:D :D

"Aladdin"  wrote in message news:mlbqp9$85m$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.06.11 01:23, Invertuota panda wrote:

> Taigi stabilumas ir taip begalinis, kur ten dar didint? :)

O be ironijos niekaip nesigauna?

> Šeip tokiem dalykam paprastai pasiteikiami .x relyzai. Sprendžiant iš
> pakeitimų kiekio ios9 toli gražu ne bugfixinimų ir stabilizavimo relyzas.

Mano akimis ziurint, nera ten jau toks didelis kiekis tu naujienu. Tiek iOS,
tiek OS x.