Tema: Re: Koks yra einamiausias "Wireless charging pad" ?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-06-09 09:21:21
Dėkui. Aiškiau. Reiškia Qi.
Neturiu nei poreikio, nei baldo, kur montuoti. Reiškia, reikia pasirinkti
kažką mobilaus.

Tai būtų pasiūlymų dėl konkrečių modelių?

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sat, 30 May 2015 07:29:26 +0300, Rimas wrote:

> koki da standartai? Aš galvojau, jog tik vienas yr :)

Realiai trys. WPC, PMA ir A4WP.

Pats seniausias iš jų WPC Qi yra labiausiai paplitęs tarp mobilkių, nes
jį naudoja gurglius savo Nexus, ex Nokia dabar jau Microsoft beigi likę
androido gamintojai tipo zumzung.

PMA atsirado vėliau ir realiai yra same same but different, t.y. panašu į
grynai politinį žaidimą. Nieko radikaliai geriau nei WPC Qi, bet užtat
nesuderinama. USA įlindo į starbucksą, tik kad nežinia kam ten jis
reikalingas, nes iPhone be 3rd party dėklo PMA nemoka :)

Dar yra A4WP, šitie vietoj indukcijos naudos magnetinį rezonansą, t.y.
kitas fizinis principas. Žada jungtis prie PMA.

Anyway, šiais laikais labiausiai paplitę Qi. Naujesni devaisai tipo
zumzungo S6 būgtai jau palaiko abu standartus, tiek Qi tiek PMA. Dėl A4WP
nieko nežinia, dar neprisirpęs.

Kas dėl "ką pirkt" tai jei man reikėtų tai aš manau pajamčiau kažką iš
čia:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/
wireless_charging/30611/

Bent jau ne pati dešoviausia kokybė, pusę b kainos beigi galima
civilizuotai įmontuot į kokį baldą.

--
kthxbai.