Tema: Re: oneplus one
Autorius: Korke
Data: 2015-06-02 13:26:08
mano asmeninis spejimas, be kokio rugsejo nebus op2
o kai pasirodys, jei gamybos apimtys ir schema ta pati platinimo - vel kils
sharsalas tarp geeku/fanatiku ir t.t. , invaitai, kita xuinia, tai
nusipirksi po kokio menesio gal (nebent is perekupu aisku), na apie kokybe
irgi reiktu susimastyt katik iskepto. IMHO neprasovei jei daikto reik dabar
ir uz tiek pinigu.

"Dovydas"  wrote in message news:mkjl3v$4lt$1@trimpas.omnitel.net...

na, uzsisakiau..

itariu paleido sita issipardavima, nes anksciau skaitinejau, kad ketina
isleist one 2, tai musiet issiparduos ir nauja paleis, tai gal vertejo
palaukt :/

"Bronco"  parašė naujienų news:mkhtgn$ihl$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-06-01 10:14, Dovydas wrote:
> Sveiki,
>
> lygtais jau baigesi tos nesamones su pakvietimais bet ar vis dar verta i
> juos ziuret? gal yra kas nors geriau jau siai dienai?
> uz turbut panasius pinigus reiktu kazka issirinkt..
>
> Dovydas

Kaip tik šian po pietų atsiuntė info apie aGciją :)

We’re holding a little experiment. From June 1-7, the One will be
available at a special price on oneplus.net! Get the 16GB Silk White
starting from $249 and 64GB Sandstone Black from $299.

Quantity is limited each day, so act fast! Keep your eye on our social
media for updates.

Daily Sale Schedule:

June 1 - 12:00 GMT (8 am EST)
June 2 - 2:00 GMT (10 pm EST -1 day)