Tema: Re: siaubingai besiterliojantis ekranas....
Autorius: [mikro]
Data: 2015-06-01 22:09:17
nuvalius gerai, bet kaip ir sakiau, ant tiek tam ekranui pizdauskas, kad
keletas prilietimu ir xz is kur tu antspaudu prisidaro, o tada ir vel grybai
ir uogos. nezinau, kaip jis pas mane ant tiek teplus pasidare, kolegos sian
minkiau, nu templus irgi, bet ne ant tiek pzdc. jis mano apeme, sako nu
ragai apsoliutus.. kartais jau jei rankos kurnors mieste vistiek nelabai
svarios, tai beveik kazka greit rasyt ar pan gaunasi issukis:)
matyt nuo nesiojimo pastoviai dzinsu kisenej gal tas stiklas pats kazkiek
pasisiause, tai ir kimba prie jo mirtinai viskas.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Mon, 01 Jun 2015 10:28:40 +0300, [mikro] wrote:

> siaip paskui apsiterliojus ekranui ir touch'as grybauja. cia kazkaip

Nuvalius vel gerai?

Seip N4 ekranams buna, kad kokia nors juosta tampa nejautri. Tada
touchius veikia ganetinai keistai, nes fuzzy logika situacija dalinai
gelbeja ir iskart net nesuprasi, kad ten kazkas pareje.

> sutvarkomas dalykas ale poliravimais ir etc, ar jau pizdec?:)

Poliravimais tik dar daugiau pizdec bus.

--
kthxbai.