Tema: Re: Sony+Android
Autorius: Julius
Data: 2015-05-28 15:48:35
mindis <nomail@nulldev.com> Wrote in message:
Viskas aišku:
Kompanija Google pristatė galutinę mobilios operacinės sistemos
 versiją Android 5.0, kuri gavo kodinį pavadinimą
Skypas irgi surytas guglo. Todėl ir ten viskas mėlyna patapę.
 Neradau laraščių spalvinimo keitimo kaip vindozėj. Ar tai
 įmanoma?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/