Tema: Re: Gal kam yra teke pasikeist ar atsimt pinigus telefono?
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-27 10:37:27
Kartoju.

1. Pasiimi telefona.
2. Nesi pardavejui ir parasai rasta, kad nori, kad uz sugedusi telefona butu
grazinami pinigai. Pageidautina 2 egzemplioriais ir pasiimi viena is ju su
parasu, kad prieme.
3. Lauki babkiu.

Jei domina tikslesni terminai (tikrai sneka ne apie menesius eina, bijau
sumeluot, bet ar tik ne per 2 savaites turi buti atsakymas, kad prasymas
grazint babkes patenkinamas/nepatenkinamas) ar kazkokie niuansai, pasisnekek
su vartotoju teisem, informacijos teikimas yra ju tiesioginis darbas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/