Tema: Re: Nexus 5 ausinių garsas
Autorius: Exo
Data: 2015-05-14 16:16:36
Tai aš ir flashinau ir turiu įtarimą jog po flashinimo ir atsirado šita problema :)

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:mj202r$792$1@trimpas.omnitel.net...

joa, bet sia savaite rankos nedaeis. jei laiko pats turesi, tai imk ir
persiflashink, jei jeu resetinai, tai vistiek dar kart resetas nieko tokio.
o flashint ten gi kelios min.

"Exo"  wrote in message news:mj1s6m$43l$1@trimpas.omnitel.net...

Papasakok kaip sekėsi būtinai plz....

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:mj1rc4$3l7$1@trimpas.omnitel.net...

cia kazkokia mistika su situ reikalu. pasoneje yra 5 tokie n5.  nexusai,
vienam is ju po updaito pasidare taip pat kaip tau. resetai nepadeda. kazkas
ten kreivai suejo matyt, tai bus laiko imsiu ir nuflashinsiu is google imago
normalaus, gal pades, nes kitu ideju nera.

"Exo"  wrote in message news:mj1qm1$30a$1@trimpas.omnitel.net...

jau padarytas, tas pats š...

Exo

"Vytook's"  wrote in message news:mj1kou$u8g$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai paskutinė viltis pilnas swipe, nors sveikiau tai daryti prieš
atnaujinimą.
Buna, kad updeitas kreivai atsistoja, bet šiuo atveju negarantuoju