Tema: Re: Perejau ant Android
Autorius: Yvl
Data: 2015-05-14 15:40:09
2008 12 16 "Terpentinas" wrote: Mano 2 metus sunelis priprates prie iphono,
pasiciupo mano HTC diamonda, tai graudu buvo is sono ziureti. Jis taip
ivaldes mac'o sistema, braukia su
pirstu per paveiksliuka ir niekaip negali suprasti koel jis persivercia
veluodamas net 2 sek :) Vienu zodziu gerai ten viskas su iphonu pirk ir
negalvok, patogus daiktas :) Isivaizduok sunus nemokedamas nei rasyti nei
skaityti net padoriai kalbeti nemoka o pasiima iphona ir man paskambina,
savo multikus isirenka ir praziuri.

"Terpentinas"  wrote in message news:mj24eu$af0$1@trimpas.omnitel.net...
Užvers dabar tave obuolio fanai, kad išniekinai itunes:) Šiaip tai jo
paėmiau žmonos ifoną tai jaučiuosi kaip invalidas be rankų ir be kojų :)