Tema: Re: HTC One M8s
Autorius: Caponi
Data: 2015-05-06 17:30:25
Nu kadangi jau geguze, tai kaip ir nesumelavo gsmarena, tele2 uz operatyvuma
pliusas, tik fakto, kad M8s visiska svieziena tai nekeicia, ir bent man kol
kas jokiu apzvalgu (nu ten issamios techniniu specifikaciju teorines
analizes nesiskaito :-)) matyt neteko. As vat irgi kuri laika mastau apie
nauja aparata, didelio poreikio nera, tai labai neskubu, ale vis dairausi.
Buvo cia toks teorinis pretendentas Asus Zenfone 2, bet panasu, kad pas ji
totali subine su batareikes laikymu (nors dar iki galo neaisku kas kaltas -
Intelio CPU, Asus firmwaro nedadelkos ar pats is saves ciulpinukas, bent jau
pirmoji, 5.0 inkarnacija, su tradiciskai Asusui gausiais updeitais situacija
lyg ir gereja, tai gal dar ir gris i pretendentu gretas :-)), visu kuo,
isskyrus pacia debiliskiausia ideja apstiklint aparata is visu pusiu, butu
tenkines Sony Z2 ar Z3, HTC M9 batareike chiulpia (o ir chipsetas anot
atsiliepimu neitin nusisekes, bo kaista nezmoniskai), Lenovo kelis modelius
su 4Ah batarkem paleido, ale kaip tikra kinieciu kontora nepasivargino
pasistengt, kad softas elgtusi adekvaciai ir tos batarkes per diena
neissiurbtu, tai va dabar irgi akys su lukesciu krypo link M8s, tik net
nedasigalvojau pradet ziuret LT pardavimo vietose, kol net Enternetuose apie
ji praktiskai nieko nera :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/