Tema: Re: mobylka uz 300 eur su nebloga kamera
Autorius: Caponi
Data: 2015-03-20 17:50:00
Tau personaliai bandau papunkciui isskaidyt savo posta.

Citata:
"laukiu realiai pasirodancio Asus Zenfone 2, fotikas man dzin, bet maciau
reportazus is parodu"

Tai reiskia, kad:

1. Giliau ta tema nesidomejau ir nesiruosiu dometis, jei tau aktualu -
veliava i rankas aiskinantis kieno ten saskaita kas veikia.
2. Kol kas telefonas nera pardavinejamas, todel tiek paciupinet fiziskai,
tiek pasiskaityt detalesnius testus yra sansu be.
3. Yra tik Asus reklaminiai sukiai ta tema ir pagrinde filmuotos mini
apzvalgos is ivairiu parodu su tokiais mini foto testais "lauko salygomis".

Apibendrinant - as nesu tas adresatas, kuriam savo sarkastiskas abejones
turetum isliet, jei tema aktuali, pasieskok internete viesai prieinamos
informacijos ir tiem mini reportazu autoriam savo izvalgas issakyk.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/