Tema: Re: lollipop 5.1
Autorius: Exo
Data: 2015-03-17 12:06:55
Tai resetą padaryt po OTA tai faktas jog būtina...

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:me8s81$3hu$1@trimpas.omnitel.net...

tas tai taip,
taciau, as gal seno sukirpimo zmogus, kaip win atveju nedarai upgraido nuo
xp iki 7 ir dar paskui iki 8, o svariai susiputi, taip mekstu ir su android.
nors kiti kaip matai nuo vos ne 4.1jb iki 5.1 lp dagyvena su updaitais ir
jiems niekas nelagina, nepradeda gliucin t ir striginet...
stebuklai sakyciau, nu tikrai. dazniausiai jei tingiu pasiflashint, sueina
per ota, bet vistiek pasidarau reseta, nes kad ir po 4.4.4 I 5.0 ota updaito
prasidejo akumo isciulpimai, ir kazkas susipiso, kad nejo nuimti pin kodinio
lock screano ir pasidaryti paprasto slide. nu dingo ta funkcija nors
uzsiknisk. po reseto viskas ok.

"Exo"  wrote in message news:me8rnj$32t$1@trimpas.omnitel.net...

Ale alternatyvoje su OTA šita galimybė iš esmės sumažėja iki 0%... taip kad
palyginimas netinka...

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:me8ogd$al$1@trimpas.omnitel.net...

tai galimybe lipant laiptais koja nusisukt irgi yra, bet....

"vrm"  wrote in message news:me8jcs$rpm$1@trimpas.omnitel.net...

Čia apie tai kad flashinant romą iš imidžo yra galimybė užbrikint.
Man ir nepasitaikė to, flashinta daug visko, tačiau tokia galimybė yra.