Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-10 10:19:31
On Tue, 10 Mar 2015 10:07:09 +0200, news wrote:

> Man idomus toks sakinys "Priminsime, kad „Xiaomi“ naudoja „Google“
> nesertifikuotą operacinės sistemos „Android“ versiją su firmine
> vartotojo sąsaja MIUI."
>
> Idomu ar Sameshit, HTC ir pan. diegia Google sertifikuota "Android"
> versija? Ar kiekvienam tu firmu OS updeitui Google irgi isduoda
> sertifikatus?

Taip. Gurglius privalo appruvinti gamintoju OS versijas ir updeitus pries
jiems atsiduriant telefonuose.

Kitas klausimas ka tas "appruvinimas" apskritai reiskia. Kas yra
garantuotai zinoma, tai kad gurglius atlieka suderinamumo testus. Juk
niekam nesinori, kad po eilinio updeito nugriutu koks nors zaidimas ar
tarkim gurgliaus app storas.
Ar jie ten aktyviai iesko malwaro - nezinia. Bet beveik gali buti tikras,
kad atidziai pasiziuri, kokie servisai tame telefone instaliuoti, net ir
tie kuriu seip nesimato. Yra zinomi atvejai, kada gamintojai iverte savo
servisu kurie nepatiko gurgliui ir gavo per nagus.

--
kthxbai.