Tema: Re: patarimo del mob. interneto
Autorius: Vytautas
Data: 2012-04-16 12:26:44
kodel? softas gi leidzia siusti sms'us ir is naujo uzsakyti paslauga. aisku
automatinis pratesimas zyymiai geriau, bet pvz mano atveju pradejo neuztekti
ir 3 gb, kas yra 21 lt, tai paemiau uz 29 lt 5 gb is tele2, bet kai pradejo
neuztekti ir 5 gb per menesi paemiau su neribotu internetu uz 18 lt (tele2
cpo)