Tema: Re: klausimas apie eurocom
Autorius: Telekomaz
Data: 2012-04-16 08:40:36
turimas teledu blogai traukia arba visai netraukia, ten kur praleidziu
didžiaja dienos dali. tai tampausi antra triubele su omnitel. baigiasi
teledu sutartis, tai ieškausi alternatyvos, juolabiau kad bitės tinklas
biškį geriau ten veikia, o ir kainą, atėjus iš gatvės, eurokomas siūlo
šiuo metu geriausią. reiks, ko gero, ten migruoti