Tema: Re: Android 4 contacts problemele (atchment!)
Autorius: PxYra
Data: 2012-04-06 00:12:15
mhm...kazkaip visi kontaktai atsidure favorituose...tai ir susidubliavo...ar
yra koks greitas budas juos visus is ten removint...(per PC gmail contats
narsau tai nerandu kaip)
ar reikes removint visus is telefono importuot per google.csv ir tada
sinchronizuot su gmail? turiu exportaves ir i kitus du formatus konaktus
outlooko ir vCard