Tema: Re: fotikas pagedo
Autorius: PxYra
Data: 2012-04-05 00:22:58
nu mane suklaidino kad ir ant dezutes graziai sau sviecia Ideos X5 logo,
atejau i saita iskart i products va yra X5'as va downloads...zjbs..dar
paziurejau ar nera isplestiniu meniu kokiu, kaip ir ner...bet ziuriu ner
prie U8800 pro uzrasiuko...pasikasiau pakausi iskart prisiminiau kad XDA
maciau naujesni builda (buten update.apk)...tai gerai kad is ten ir
siunciaus...butu ir i garantini keliaves