Tema: Re: SGS2 update ?
Autorius: Ramaas
Data: 2012-04-03 14:07:13
2.3.6 galima o va 4 versija pazeis garantija , nuimt a paveiksleli galima
bet garantiniam ne kvailiai dirba supras ir is kart pasakys.
Bet jai bijau geriau lauk kol telefonas pats pasiulys atnaujinima.
4.0.3 versija lietuvai nera, arciausia sukurta lenkijai yra.

R.

"Zyza"  parašė naujienų news:jlekmv$o91$1@trimpas.omnitel.net...

Tiksliau taip - neisivaizduoju ar / kaip galima updeitintis nepazeidziant
gamintojo garantijos.