Tema: Re: Lietuvybė Prestigio tablete
Autorius: Caponi
Data: 2012-03-28 16:57:18
dx bugu pas tuos makaronscikus, siaip, sakyciau, optimalus variantas butu is cia:
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=285766 - PMP5080BRU_V1.1.21.1_20120130

O mazdaug menesio begy pranasaujamas atnaujinimas iki ICS oficialus, automatiskai ir customu bus padoresniu, o ne bbz is ko ir kaip sutvertu...

O del lietuviu kalbos, tai as jos ant jokiu devaisu niekada nenaudoju, bo vertimas kiekvieno gamintojo yra su savais niuansais, kaip ir bet kuris vertimas dazniausiai turi kruvas klaidu ir neaisku kieno sugalvotu terminu, todel su anglu kalba gerokai paprasciau - paemus bet koki prietaisa i rankas is karto +/- aisku kas ir kur :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi