Tema: Re: obolis is omnitelio
Autorius: Yvl
Data: 2014-12-18 17:26:03
buvo. bet omniui tai negalioja kaip matom :) ir po stasika uz atrisima
papraso dar

"Exo"  wrote in message news:m6upr6$e7r$1@trimpas.omnitel.net...

Pataisykit jei klystu, ale ar nebuvo įstatymo kadaise, kuris draudė
prekiauti pririštais aliofonais?

Exo

"Yvl"  wrote in message news:m6uph8$dvi$1@trimpas.omnitel.net...

bettaikur pyderai...

"Pranelis"  wrote in message news:m6up2s$djp$1@trimpas.omnitel.net...

Iš patirties. Turiu rankose ifona 4. Imtą išsimokėtinai iš omnio.
Besibaigiant sutarčiai omnis paaiškino, kad nemokamas atrišimas taikomas TIK
privatiems. Įmonėms visada reiks mokėt 100 ar kiektais litų. Nebūtinai per
piemą mėnesį po sutarties pabaigos. Kadangi aš vistiek omnyje sėdžiu ir
telefonas ne mano, tai daugiau nesiaiškinau ir telefo neatrišinėjau.