Tema: Re: Problemėlė su Samsung Galaxy S4 mini
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-15 12:29:54
> bet tai tu keistas kažkoks. Nusiperka itališką telefoną nes akcija, paskui
> keikia Androidą.

Kodėl keistas? Mano logika paprasta -> jei telefone gali instaliuoti įvairių
kalbų klaviatūras, tai jos ir turi veikti kaip priklauso, nepriklausomai
kokiai rinkai skirtas. Tai tik rodo, kad tas Android nuo to lankstumo,
universalumo, pilnas smulkmeniškų klaidų ir tiek.

> Pas mane kažkodėl viskas tvarkoj su klaviatūrom ir su viskuo kitu.

Tame telefone ir viskas puikiai veikia išskyrus minėtą LT klaviatūros
išdėstymą.