Tema: Re: Aras gelbek :D
Autorius: PxYra
Data: 2014-12-08 22:06:40
viskas jam butu gerai
1. rootini
2. prametai arba ne Google crap ir kita daug uzimanti mesla
3. pafixini garsa arba ne, man geriau kai yra jo reservo o visada sukasi
~60% garso
4. susimeti AdAway reklamom blokuot
5. kadangi SYSTEM SOFT KEYS iskraipo reza norejau padaryt teisinga

matai kai ta SYSTEM SOFT KEYS juostele visada apacioje kabo tai gauni
naturaliai ir mazesni vaizda, vietoje 1024x600 gauni 1024x552 o su GMD softu
arba Full!screen reza pasidaro normali 1024x600
as tam pyderiugai is GMD emaila pasiunciau, paziuresiu ka suskis atrasys