Tema: Re: Dual sim
Autorius: tOMZY
Data: 2014-12-08 18:36:10
Turiu tą naująjį Moto G Dual sim (2nd Gen) ir nesugalvoju, kodėl reikėtų jį
rekomenduot vietoj to Asuso. Nieko jame išskirtinio, tiesiog tvarkingai
veikiantis telefonas, kuris turi ir trūkumų, lyginant su kitais turėtais.
Visų pirma labai prasta baterija - man, kuris beveik nešneka ir minimaliai
naudojasi internetu, atlaiko tik dieną. Prieš tai turėtas ir, deja,  sugedęs
Lenovo S860, atlaikydavo tuo pačiu režimu bent 4 dienas, kažkoks piguškė
samsungas ir samsung Note 2 - apie 2 dienas.

antra - paprasčiausiems veiksmams atlikti tenka maigyt ekraną daugiau, nei
kad kokį samsungą ar tą patį lenovo. Konkretus pavyzdys - norint aktyvuoti
wi-fi, braukiam pirštu nuo ekrano viršaus apačion, pasirodo suskleistas
meniu. Spaudžiam piktogramą viršutiniajame me dešiniajame kampe,
išsiskleidžia meniu. spaudžiam ant wi-fi piktogramos, atsidaro wi-fi meniu
ir tik tada spaudžiam ant mygtuko "off". Tas pats su mobiliojo interneto
įjungimu.

trečia - negalima skirtingoms sim kortelėms priskirti skirtingų skambučių
melodijų, galima diferencijuoti tik pagal konkrečius kontaktus - jei žmona
skambina, tai skambės vienaip, jei meilužė - kitaip.

O visa kita tvarkoj - ryšys geras, GPS irgi tvarkingai veikia.

"Bronco"  parašė naujienų news:m61h1o$h0a$1@trimpas.omnitel.net...

bet jei žiūrėti į 5"
nebrangius aparatus, tai aš pirkčiau tik Motorola Moto G 2 Dual SIM:

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g_dual_sim_%282014%29-6648.php

Aparatą paėmus į rankas atrodo ir juntama, jog čia ne pigus dualsimas, o
kažkoks topinis modelis. Vizualiai vartosi tokiu pat greičiu, kaip ir
OnePlus One (t.y. nėra jokio diskomforto po OnePlus One naudotis Moto
G), ekranas puikus, ryškus, rankoje sėdi kaip nulietas. Aišku, minėtas
Asus turi 2GB RAM, kas yra pliusas, bet turi ir nedidelį minusiuką -
Intel Atom vidurius ir neturės jis tokio greito naujų Android versijų
palaikymo, kaip Moto G serija. Na ir man to ASUS išvaizda tokia "šiaip
sau", bet čia skonio reikalas.

O kaina Moto G2 tokia pat kaip Asus'o. Per Black Friday/Cyber Monday
juos po 149 eur pardavinėjo, tai gal ir dabar pasistengus už tiek
sumedžiot pavyktų. Anyway, kaina ir taip labai gera:

http://www.amazon.de/Motorola-Generation-Smartphone-HD-Touchscreen-Display-Quad-Core-Prozessor-schwarz/dp/B00N4NQ8H4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1417954821&sr=8-1&keywords=moto+g+2014