Tema: Re: 10\" planšetė už 1kLt - kokia?
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-25 16:16:47
On 2014-11-25 05:49, spakainas wrote:
> Nu bbž, pas mane namie trečias aipadas, kartais pagalvoju apie upgrade,
> tai jaučiu reiks mini imt, kažkaip sočiai man to ekrano, gal net perdaug.

Tai čia visiems skirtingai. Be to, net to paties žmogaus nuomonė gali
keistis.

Mano asmeninis pvz.: turėjau Motorola Defy+ ir Nexus 7, viskas buvo OK,
pasikeičiau į Nexus 4 + Nexus 7 (2013), po kurio laiko supratau, jog
nelabai ir prasmės liko iš N7, pernelyg mažas skirtumas ekranų
didžiuose. Pasikeičiau N7 į LG GPAD 8.3, lyg ir gerai viskas, bent jau
kuriam laikui... Neseniai N4 pakeičiau į Galaxy Grand 2 5,25" ir nelabai
suprantu, kam tas GPAD 8.3 man dabar reikalingas :) O kai ateis OnePlus,
iš GPAD 8.3 dar mažiau prasmės liks.

Šiuo metu laikausi pozicijos, jog tarp turimo smartfono ir tableto
ekranų dydžių skirtumas turi būti kaip minimum virš 4", o dar geriau 5"
ir daugiau, tik tada abu įrenginiai vienodai dažnai naudojami. Nes kai
skirtumas tik 2-3", tai dažnai net tingisi tą tabletą atvert, skaitai ir
naršai smartfone. IMHO.