Tema: Re: ismanusis antrokei, koks?
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-20 08:05:27
Testavau - Core 2.
http://www.mobili.lt/lt/telefonai/samsung/g355_galaxy_core_2.html
Antrokui gal kiek per brangu 540Lt (bent jau pagal mano supratimą).

Tad rekomendaciją truputi atsiimu dėl kainos.

Bet pats telefonas man patiko (toks beveik pilnas "samsunginis
ekspiriencas"; viskas plius minus vartosi gan greitai; baterija turbūt
gerokai virš paros išlaikė, o gal net ir dvi nežaidžiant). Išskyrus - ekrano
jautrumas nepriimtinas (gal po visokių flagmanų, amoledų ir gorilų nebemoku
naudotis LCD)

"DS"  wrote in message news:m4iv5r$sou$1@trimpas.omnitel.net...

galima placiau koks cia tas Core ir kokia kaina?

D.

"bat0nas"  wrote in message news:m4c0o7$da$1@trimpas.omnitel.net...

Gal truputi brangiau, bet kažkaip akis užkliuvo už Galaxy Core (turiu čia
tokį laikinai pakaitinį). Visokie Growtopia vartosi belekaip gerai.

"DS"  wrote in message news:m48fuj$vnr$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
artėjant kalėdoms dairausi išmanaus antrokei.
kaina iki 300Lt
android
privalumas - virselis koks ryskesnis

Kadangi apie išmaniuosius neišmanau :) klausiu čia kokį rekomenduotumėt.

D.