Tema: Re: Ar realu nusipirkt normalu iphona 4 uz ~450Lt (naudota) ?
Autorius: Yvl
Data: 2014-11-17 11:32:05
teip. feja juzina. 4 be S. iOS paskutinis koks jam ten buvo isejes. viskas
sukasi kaip priklauso, jokiu stabdziu

"Exo"  wrote in message news:m4cf0g$amv$1@trimpas.omnitel.net...

Patikslinimui, kalbam apie 4 (be S)? Jei taip nu tikrai ten nieko gero, ir
resetinau aš ten jį ir visa kita, nu tiesiog stabdis jis ir tiek ir
baisus... Prieš tai mergička turėjo 620 tai net lygint nėra ko... 620
skraido, o šitas paspaudi kokią snukiaknigę ir lauki lauki lauki...

Exo

"Yvl"  wrote in message news:m4cen8$ag0$1@trimpas.omnitel.net...

nu tikrai viskas su juo OK. pas tave kazkas bugova

"Exo"  wrote in message news:m4cbhl$7ke$1@trimpas.omnitel.net...

Kurgi ne.... arba mes "pakankamai greitai" suprantam kardinaliai
skirtingai...

Exo

"tadas padas"  wrote in message news:m45pbg$4c6$1@trimpas.omnitel.net...

Už tokią sumą 4 iphonas tikrai išeis.