Tema: Re: Parekomenduokite microSD telefonui/planšetei
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-13 15:03:06
Nu tai lygi reikia palaikyt :-) Gi tiesioginis Apple konkurentas, o
obuolistai be grauztuko logotipo aksesuaru irgi nemegsta naudot :-)

O siaip tai nx, as Samsungo smartu ilgai nebuvau ciupinejes, zmonai pries
daugiau nei metus nupirkai S4 mini ir pirmi ispudziai buvo visai geri,
neuzkliuvo man ir tas daugelio liksniuojamas plastmasiskumas, bet po daugiau
nei metu galiu pasakyt, kad is softines puses aparatas vartotinas tik per
sukastus dantis - fragmentacija su oficialiais updeitais ziauri, tam paciam
modeliui pagal regionus suskirstymas yra gal i koki 40 variantu, ir tarkim,
4.4.2 updeitas pradetas i situos aparatus paleisdinet 2014 birzeli iki
Baltijos regiono aparatu dar nedakeliavo, KNOX'as u rakintu bootloaderiu
uzpisa (nu bet cia daugeliui brandu budinga vienokios ar kitokios apsaugos,
tik tiek, kad taip akivaizdziai niekas negasdina garantijos negaliojimu,
kaip KNOX), kol nediseiblinau vos ne viso is eiles Samsungo softo (xz kuris
ten tiksliai kaltas buvo), karts nuo karto pasitaikydavo, kad telefonas
nesiteikdavo iki galo uzmigt ir batareike nieko nedarant per kelias valandas
isciulpdavo, SD korteles telefono isjungimo/restarto metu megsta pagadint
(softiskai, is esmes padeda net ir chekdiskas be jokio duomenu praradimo) -
pastaroji problema, pasirodo, budinga visai eilei aparatu, ne tik S4 mini ir
va del tos priezasties ju savininkai issigelbejimo bando ieskot pirkdami
Samsung korteles, tikedamiesi, kad jos kazka pakeis....

Nu bet tiek to, ne visai i tema cia as pratrukau... :-)
Bet kokiu atveju Samsung SD korteles kol kas jokiu pasleptu bug'u neparode,
tai gal ir galima surizikuot :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/