Tema: Re: [WP 8.1] Neina įdiegti Skype
Autorius: kaiser
Data: 2014-11-04 13:41:56
Kaip ir minėjau, telefonas brolio, tai nemeluosiu kaip ten buvo. Bet man
atrodo kad jis turėjo ją ir anksčiau.
Savaitgalį nuresetinau jį, nes buvo pradėjęs truputį kvailioti. Dar
patikrinau ir įdiegiau kažkokį updeitą ir palikau broliui. Po to
sulaukiau atsiliepimo kad niekaip neina su Skype susitvarkyti. Programų
sąraše jo dabar nerodo, bet parduotuvėj pastoviai dega vienetas tipo
naujink. Na paleidi diegtis bet išmeta "Kyla problemų diegiant šią
programėlę...".

--
kaiser