Tema: Re: OnePlus One naujas žaidimas
Autorius: vedarinis
Data: 2014-10-21 15:12:01
Tai man dabar irgi net į tą patį emailą jau pora savaičių tuos pakvietimus
siuntinėja reguliariai, bet nafik dar terštis su persiuntimais ten ir ta
invaitų sistema kaip lochatronas biesina. Apskritai patinka šiaip kaip
telefonas? Rankose nelaikiau, bet pagal deklaruojamus matmenis toks biškį
šiūpelis atrodo jis man gabaritais.

"aspats"  parašė naujienų news:m25hoo$a47$1@trimpas.omnitel.net...

On 10/21/2014 02:26 PM, vedarinis wrote:
> Tokiais rinkos užkariavimo tempais 2016 m. trečiam ketvirty galės jau ir
> tele2 salone su sutartim pasiimt. Nepririštą!
>
> "Bronco"  parašė naujienų news:m258gd$2ko$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Dabar, va, toks:
>
> http://preorder.oneplus.net/preorder.html
>
> :]
Nu tik nereikia. po to kai sugalvojau, kad visai gerai butu pakeisti
savo senaji samsung s2 i one+one, nepraejo 2 savaites ir turiu rankoj.
Ir nebuvo taip, kad radau pazystama su pakvietimu. Menesio pradzioj
isdalina pakvietimus. Uzregistravau 3 savo emailus ir i visus gavau po
pakvietima. viena sunaudojau, kiti 2 pasibaige (nes europieciams 269
svarai, dabar svaro kaina pakilus. o parduot kitiems turbut nepavyktu
nes gi internete raso kad 350$ :))