Tema: Re: renkames ismanu mini androida
Autorius: Kirvis
Data: 2014-10-19 10:51:17
na tikeai, lyginant tai kaina juokinga, bet nedaug jis tobulesnis uz
turima htc, o ir pokalbio trukme maza, taip pat kiek siekia ausyt tai ne
lg telefonus gamint. linkstu link z3 compact arba htc one mini 2, tik
idomu kaip ten del jo dydzio bus, eit reiks i koki pc paciupinet. na ir
gal visgi atsiras kas apie parametrus prakonsultuos.