Tema: Re: Help, telefonas pagyvenusiems
Autorius: 6žąsys
Data: 2014-10-17 12:41:33
Patirtis sako, kad N6133 kol kas neprilygstamas. Mano specifika ta, kad žmogus neprimato ir sunkiai valdo rankas (labai pažengęs tremoras), todėl atidarymas su mygtuku būtinas. Mygtukai painiojasi retai, jie pakankamai dideli, didelį fontą pasirinkus įrašus įžiūri normaliai. Kad būtų paprasčiau, svarbiausias funkcijas sudedu į nustatomą papildomą meniu. Problema, kad dabar jau šitą modelį reikia pamedžioti, o pas mane jis vidutiniškai gyvena iki metų (krenta, netyčia sulaužomas dangtelis ir pan.), todėl perku po kelis vienetus, kai tik randu. Kainuoja 150-250 litų (daugiausiai priklauso kaip pasiseka su mokesčiais, kartais reikia, kartais ne).