Tema: Re: HTC One (M7) remontas
Autorius: Algis
Data: 2014-10-16 16:50:59
Ne tai kad rekomenduoju, tiesiog, dalinuosi savo įspūdžiais:

"Gera taisykla" Vilniuje:
Keitė batarkę (berods 60 Lt) + darbas (berods 40 Lt). Užtruko nepilną
valandą.
Bekeičiant nedajungė speakerių laido, taisė nemokamai per pusvalandį.
Bet pagrindinis (viršutinis) spykeris po to remonto pasadarė pavargęs.
T.y. naudotis kaip ir galima  bet ir skambutis tylus ir max. garso
kalabnt biški trūkdavo.

Ta proga po poros mėnesių pasikeičiau abu speakerius (28, + 17 Lt)  ir
USB lizdą (50 Lt), Darbas - 90 Lt. Užtruko apie valandą.

Beje, jei keisi ekraną, gali tuo pačiu groteles pasikeist, kainuoja jos
nebrangiai. Jie man jas netgi buvo užsakę, bet nekeitė, nes "negalim
garantuot, kad bekeičiant neskils ekranas" :))