Tema: Re: Mobiliojo interneto sparta
Autorius: bat0nas
Data: 2014-10-06 11:00:48
Mes čia kalbam apie autostradas, verslą bei masinio susibūrimo vietas, o ne
tavo kaimą (kas yra akivaizdžiausia išimtis).

Nuo to, kad tavo sodyboje T2 rodo H+, tūkstančiams T2 vartotojų autostradose
ne lengviau...

"Korke"  wrote in message news:m0te2k$8tb$1@trimpas.omnitel.net...

oi,ble, bat0nai, jau tavo pagraudenimu cia maziausiai reikia. Pateike zmogus
ataskaita, kiekvienas pasiziurejo, pasidare savo isvadas. Nes individualiu
situaciju buvo ir bus. Pas mane atvirkstinis var, sodyba Aukstadvario
apylinkese, tokioj vietoj kur omnis (verslo abonentas jei tai kazka reiskia)
max "E" istraukia, kartais ir isvis pameta rysi - o t2 (paprastas abonentas)
su stabiliu "H" ar "H+".