Tema: Re: Koki domkrata nelabai dydeli pasirinkti
Autorius: Exo
Data: 2014-10-03 13:12:56
Po Sony pastarojo pareiškimo apie tai jog OS updeitus gaus tik flagmanas, eina jie ant trijų rusiškų raidžių...

Exo

"Giee"  wrote in message news:m0leoj$rsv$1@trimpas.omnitel.net...

esu girdėjęs, kad iš "kastruotų" variantų geriausia yra SONY (pvz. z1
compact)

"Gnusmas"  wrote in message news:m0jjnq$9sv$1@trimpas.omnitel.net...

na gal nokla ir tiktu  bet kad  dabar su androidu labai gerai buvo, kazkaip
nesinori metytis. kazin kaip S4 Mini? dydis labai geras

"Korke"  parašė naujienų news:m0jg75$7dg$1@trimpas.omnitel.net...

cia tipo su padoria kamera?

jei jau I ekrano apribojima nusispjaunam, tai donkratinimui lumia925
...tiesa jei is krautuves tai daukanta reiktu primest (nors gal kai kuriose
krautuvese ir nebutinai, nes mobili.lt paziurejau)