Tema: Re: patikrinau wp8, visi?kas disapointas
Autorius: pop
Data: 2014-10-01 19:57:43
Skaityt moku. Lumia pas mane. Virsuje atidarius pranesimu centra yra keturi kvadratai su wifi, bt, l?ktuvo rezimu, fiksuota padetis. Pasakyk kaip konfiguruoti. Man iseina tik ijungti arba isjungti. Zemiau ju yra krumpliaratis, jis iskviecia telefono parametrus. Tai ne tai ko reikia.

Su office jau issiaiskinau. Pradzioje neradau kaip nauja dokumenta sukurti. Dar nepripratau prie sasajos.