Tema: Re: Skype "pati" siuncia zinutes
Autorius: news
Data: 2014-09-29 10:19:29
On 2014-09-29 09:57, Doxlas wrote:
> Jei skaitai, kas parašyta, tikiuos jau supratai, kad pas pipirą
> nulaužtas ne androidas, o skype accountas.

Man tai aisku, kad pas ji nulauztas androidas.

> Ir dar kartą klausiu - prie ko čia rootintas androidas?

Prie to, kad kiekviena programa gali daryti su tavo telefonu ka panorejusi.

> Į rootintą androidą gali susiinstaliuot tokias programas kaip LBE
> Privacy, Droid Wall - ir kontroliuot kiekvienos instaliuotos programos
> elgesį.

Ka jos ten gali sukontroliuoti jeigu androidas rootintas? Gal tiki, kad
paminetos programos turi visu androidiniu malwaru DB? 99% viso malwaro
yra rasoma androidui, o 90% androidiniu antimalwariniu programu arba
nieko nedaro, arba pacios yra malwaras.