Tema: Re: Pasirodo stai kaip atrodo tikrieji abaliu fanai :)
Autorius: news
Data: 2014-09-25 14:50:36
On 2014-09-25 14:25, Invertuota panda wrote:

> Nu. Nes kitaip juk jokių garantijų, kad rezervuotą telefoną kas nors
> apskritai atsiims. O toks telefonas gulintis spintoje neša nuostolius.

Nematau prasmes cia spelioti arba kurti jiems rezervavimo tvarka.

Geriau papasakosiu sekesi pasikeisti neoriginalu telefono ikrovikli,
kuris anot obolio turejo buti keiciamas nemokamai i originalu. Atejau
per pietus i stora - zmoniu mase, susiradau pardaveja, tas pardavejas
susirado kita pardaveja, tas pasikviete "geniju", kuris uzsirase mano
duomenis ir kazkur dingo. Vel susiradau pardaveja, klausiu: -kas toliau?
-laukite, jums paskirs laika. Einu i miesta pavalgyti, ateina zinute:
jums paskirtas laikas 20:00. O mano lektuvas 18:00. Taip ir baigesi viskas.