Tema: Re: Apple studies shows that people's hands..
Autorius: panda
Data: 2014-09-15 12:14:25
darbinis/asmeninis arba bedziai yra didziausias segmentas - t.y. tokie,
kuriems pvz pildyk sms pigesni, o labas - duomenys. tai ka sutaupo,
isleidzia dual sim telefonui.

"vedarinis"  wrote in message news:lv61gn$l3k$1@trimpas.omnitel.net...

Man visada smalsu buvo - o kas daugumai per big deal su tuo dual sim? Nu
tiesiog realybej bandau suvokt, kodel daug kam reikalingos dvi korteles?
Darbinis ir asmeninis Nr. vienam telefone? Viena sim vietiniam rysiui, kita
uzsieniui? Ar vis dar ekonomiskai apsimoka turet kelias korteles
skirtinguose tinkluose?

"Bronco"  parašė naujienų news:lv4au7$18i$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014-09-14 15:11, Invertuota panda wrote:
> Motorola siuo metu
> beveik pilnai atsitraukus i USA

Abejoju, jog jie "atsitraukė" patys taip sugalvoję, tiesiog, nebeturėjo
ką daryti, nes visai nemokėjo palaikyti Europoje pardavimų dėl savo
kreivo marketingo. O Moto G tikrai turi potencialo būti sekančiu "V3"
Europos rinkoje, bet pvz. nusipirkti kebloka, nors ir parduoda Europai
skirtus modelius. Pvz. prieš mėnesį norėjau nusipirkti Moto G Dual SIM
(2013) ir neradau už normalią kainą.

Dabar, va, amazon.co.uk yra preoderis 2014 metų versijai už tikrai labai
neblogą kainą, bet man jau nereikia, o kas norit, griebkite, nes,
įtariu, bus vėl kažkas panašaus, jog šluos juos kaip karštas bulkutes, o
Motorola nesiteiks prigamint jų kiek reikia rinkai.