Tema: Re: google + photos
Autorius: Ramunas
Data: 2014-09-12 15:44:13
Pažiūrėk nustatymai/Bendri
nustatymai/Paskyros/Google/xxxx@gmail.com/Sinch."Google+"nuotraukos ar
uždėta varnelė ir kokia paskutinio sinchronizavimo datą rašo.

"S54"  wrote in message news:luuli4$2do$1@trimpas.omnitel.net...

itariu kad nesinchronizuoja, gal rysys tik 3G ?
androidas gal rodo, nes fotkes paciam androide guli?

"Exo"  wrote in message news:luuivv$vmr$1@trimpas.omnitel.net...

Ta visa fignia išsijungia, šitą jau radau. Bet per webą man rodo vos 15
fotkių, ką aš bedaryčiau ir ką bemaigyčiau ir su visais įmanomais
browseriais. Jei į tą patį dalyką žiūriu su androido apps'u viskas ok, rodo
visas... blemba nu ar aš čia visiškas idiotas ar googlas eilinį kartą "labai
gerai veikia" nebesuprantu :)

Exo

"Abdul Ahmed"  wrote in message news:luuiko$vdg$1@trimpas.omnitel.net...

https://plus.google.com/u/0/photos/yourphotos
rodo visas foto. Jei truksta, vadinasi kazkuriam gale nesusinchronizuoja.
Gal ragelis/plansetke gliucina ar pan.

Nukrypsiu nuo temos, bet Google photos turi visokiu bajeriu. Pvz.
automatiskai sukuria koliazus, panoramas, judancia foto is nuotrauku
serijos, sniega, jei ta diena snigo ir pan. Jei aptinka, kad foto darytos uz
savo vietoves, sukuria keliones foto albuma su zemelapiais, panoramom ir
t.t.
https://support.google.com/plus/topic/6034292?p=photos_auto_awesome&hl=lt&authuser=0&rd=1

"Exo"  wrote in message news:luscfv$u3m$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Jei kas naudojat, gal galit pakomentuot tokį niuansą. Aš padariau jog visos
fotkės backupintūsi su "google+ photos" Viskas lyg ir backupinasi normaliai
ir androido apps'as rodo viską normaliai. Nu bet jei aš nueinu į google+
photos puslapį web'e ten rodo tik kaikurias fotkes ir visiškai nesvarbu ką
aš maigau ar highlights ar all photos ar dar kokį biesą. Rodo tik kai kurias
fotkes ir visiškai randomu. Dzin kurį mėnesį pasirenki, fotkių nedaugėja
:( WTF?

Exo