Tema: Re: pagalbos renkantis telefona
Autorius: Bronco
Data: 2014-09-11 15:20:49
On 2014-09-11 07:39, Vytook's wrote:
> Kiek konkrečiai ir iš kokių kinų parduotuvių esi pirkes?

Na, konkrečiai tai vardint tingiu, nes jau daug metų internete perku
daiktus, reiktų knistis pirkinių istorijoje. Pirkau ir iš kiniečių. Jei
protingai atrenki pardavėjus, tai viską gauni tvarkingai iš bet kurios
pasaulio šalies.

> Va čia galima drasiai imti bet kokį telefoną, dar nei vienas nesigailėjo, aš tame tarpe.
> http://www.aliexpress.com/store/103919

Gali būti. Įsimesiu prie savo nuorodų, gal pravers. Ačiū.

Na o bet tačiau, mes ne apie kiniečių eshopus diskutavom, o apie tą
pseudo Lenovo aparatą. Geras kiniečių eshopas tau jį tvarkingai atsiųs,
bet jei ten, kaip rašo internete, yra klonas (neaišku ko), tai eshopas
jo nepagerins. Padirbtas daiktas yra padirbtas, net jei ir neblogai
veikia. Tad, kiekvieno asmeninis reikalas, pirkti tokį ar ne. Aš
asmeniškai tokiais gaminiais nesižaviu ir nedrįsčiau jo kam nors
rekomenduoti.