Tema: Re: Updeitinimas MS vs Android
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-09-09 21:34:51
Duok pavyzdžių, nes aš irgi gavau antipatiją WP per dvi dienas kiek jį
teko laikyt, bet taip ir nesupratau, kas su juo blogai.. Sakyčiau
tiesiog tas durnas interfeisas ir visa logika kuri mano, kad žino ko aš
noriu.

Pasiilgstu WinMobile 5 arba senesnių, kur į ekraną daug tilpdavo, ir
vien stocke kiek konfiguruot laisvės buvo, bet deja telefonai su jais
nepatempia šiuolaikinio interneto ir kitų per "appsų" erą sukurtų dalykų.