Tema: Re: telefonas vaikui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-08-29 08:41:40
Tai skirkim pora dalyku. Mano vaikas nori arklio ir laikyti ji garaze
vietoje masinos. Ir ka? Ta proga uzdrausti jam mokytis jodineti? Nes su
tomis mokyklomis man jau biski perlenkta atrodo. Kam draust, jei galima
mokinti elgtis kulturingai.

"bat0nas"  wrote in message news:ltp383$hpp$1@trimpas.omnitel.net...

Mano vaikas vieną dieną parėjo namo ir sako "aš noriu galaxy s5" :D Nes
pamatė reklaminį stendą su a<%$&#$&@$&>ienu ekranu.

Tad gal nereikia jiems tos laisvės suteikti tokiame amžiuje.

On 2014-08-28 09:55, shadow wrote:
> o kam pradet nauja tema,kai pries 3d uzveista tebeverda?!
> Ar manai,kad 2okui ir 3iokei rekomenduotini labai skirtingi tel? :)

Nuvesk vaiką į parduotuvę telefonų tegu ten renkasi, patiko, ir perki.