Tema: Re: telefono rekomendacijos
Autorius: Ramaas
Data: 2014-08-26 15:45:45
Dėl telefono pamokos metu naudojimo labai priklauso ką darys pati
mokytoja su telefonu, įsivaizduokit kas būtų jai pas mokytoja skambėtu
telefonas ir ji pliurptu pamokos metu.
Labai gerai yra, kad mokytojam draudžiama naudotis telefonu, nei sms nei
skambutis negali būt įjungtas (tik vibracija) o perskaityt sms ar
pasiskambint leidžiama tik pertraukos metu. Labai dažnai būna kai
mokytojas aptinka  sms rašinėjančius mokinius, pirma įspėjimas, dar
rašys telefono paėmimas iki pamokos pabaigos o tik po to jai mokinys vėl
rašytu telefonas eina pas direktorių, o atsiimti galima tik atvedus tėvus.
Čia neišgalvojau, o yra tiesa mano sesuo mokytoja ir jos pasiklausiau
apie telefonų naudojimą pamokos metu.

R.