Tema: Re: Motorola Moto G Dual Sim 16GB
Autorius: Korke
Data: 2014-08-19 10:42:10
O kas yra normali kaina? Dabar neatsiverciu, bet amazon uk ar ne po 160GBP
pastoviai kabojo gal dar ir kaba ?
As eBayjuj pasiemiau is UK, tiesa 8GB, nes aukcions greiciau uzsibaige ir
nieks nepabidino, nors 16GB irgi kelis pasinau.
Daugiau 500 nesinorejo isleist, o kadangi tel kaip backupinis naudojamas
butu tai 8GB ne beda, su atsisiuntimu 460Lt atsistojo kaina.
Labai patenkints, ekraniuku, korpusu, "performansu", nors as nesuprantu
telefe kokio Asphalt ar NFS zaidimo ir pagal tai matuojant "performance'a".
LT aplamai tik pas skelbiu.lt barygas jis reklamuojamas, kas daznai
nereiskia, kad jie ji realiai turi.