Tema: Re: Mobilus parasas
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-08-07 12:10:17
gal per daznai bandai siust uzklausas? Pries pora metu, kai intensyviai
naudojau, tai reikedavo Omnyje daryti bent minutes pauze pries siunciant
sekancia mobilaus paraso uzklausa. Ir beje koks cia dar kontrolinis kodas?
Kazkaip man tik paraso PIN uztenka. Ar cia turi omenyje kai mobilkeje issoka
langas, kur turi pasitikrinti, ar gautas kodas sutampa  su internet
puslapyje rodomu issiustu kodu? Jei taip, tai mobilkes problemos. Man tai
budavo, jai nepaspausdavau OK tame langelyje, o pvz. spausdavau Home
mygtuka. Tuomet reikedavo formuoti uzklausa is naujo (po minutes ar pan.)